Att växa med förtroende

Under flera år har vi arbetat med Electrolux mindre butikskoncept för shop-in-shop, Electrolux Shop, med ca 100 butiker över hela Sverige. När vi 2017 fick frågan om vi inte även kunde ta över kontot för Electrolux Home så blev vi såklart väldigt glada och malliga. Det bästa erkännandet man kan få av en kund är ju när man får fler och större uppdrag. Electrolux Home startade 1995, har cirka 50 butiker över hela Sverige samt e-handel. Electrolux Home är butikskedjan för hela köket och erbjuder kompletta köks- och förvaringsinredningar, vitvaror och ett brett sortiment av noggrant utvalda hushållsprodukter.



LÄS MER

Ett kreativt produktionsmaskineri

Vårt första uppdrag handlade om att ge deras välkända DR-tidningen, som når målgruppen 8 gånger per år, ett nytt och fräscht ansikte. Här handlade det om att både skapa mycket ”sälj” genom tydliga och starka erbjudanden, men även att inspirera och vara den rådgivande inspiratör som Electrolux Home vill vara för sina kunder. Vår arbetsgrupp sköter numera löpande produktionen av alla DR-tidningar, där vi ansvarar för allt från idé, textframställning och fotograferingar till formgivning och layout. Vi tar även fram POS-material för alla butiker, skapar annonser för de centrala kampanjerna i digitala media och print, samt sköter produktionen av löpande lokalannonser till alla butiker spridda över landet.


Det är alltid givande med samarbeten där arbetsgruppen får möjlighet att både arbeta nationellt med en centralorganisation och samtidigt med lokala återförsäljare. Det blir den närhet till marknaden, och den direkta responsen på aktiviteterna som vi uppskattar så mycket. Tack Electrolux för förtroendet!


LÄS MER

Om samarbetet

"Vi arbetar med THT för att de alltid har det strategiska perspektivet på våra aktiviteter i allt de gör, en lyhördhet för våra behov och full koll genom hela produktionsprocessen."

Malin Eriksson, Marketing Activation Manager Electrolux Home


LÄS MER