I detta case

Film
Content marketing

POOL STORE

Film som skapar engagemang i sociala medier

Utmaning 
Pool Store ville skruva upp sin kommunikation ytterligare genom rörlig film, och visa på den stora mångsidigheten i att ha pool - att det passar kvällsnjutaren, badbombaren, par- eller familjelivet, till vardag och fest.

Lösning 
Tack vare våra film- och animeringstjänster inhouse kunde vi producera nya filmer helt i egen regi, med spännande tillägg och vinklar tack vare drönare. Vi tog även hand om klippning och bearbetning, vilket gjorde hela projektet smidigt och utan mellanhänder.

Resultat 
Vi är glada över att kunna presentera en härlig film med fokus på Pool Stores egen Thermopool Urstark, och glädjen som kommer med att ha egen pool. Det stora utbudet av rörligt material som producerades under filmdagen kommer också kunna användas i sociala medier, hemsida och andra kanaler för att utöka redan befintlig kommunikation och skapa engagemang och intresse för poollivet på hemmaplan.

Bygg scener för sociala medier

En dags filmning kan med rätt planering räcka till mycket content under året.

Se fler case

Think Happy Thoughts AB

Olaigatan 21, SE-703 61

Örebro, Sweden

+46 (0) 19 125 250

info@thinkhappythoughts.se

@thinkht

Integritetspolicy

Insikter och inspiration direkt i din mail. Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

info@thinkhappythoughts.se