I detta case
Film
Content marketing
POOL STORE
Utmaning
Pool Store ville skruva upp sin kommunikation ytterligare genom rörlig film, och visa på den stora mångsidigheten i att ha pool - att det passar kvällsnjutaren, badbombaren, par- eller familjelivet, till vardag och fest.
Lösning
Tack vare våra film- och animeringstjänster inhouse kunde vi producera nya filmer helt i egen regi, med spännande tillägg och vinklar tack vare drönare. Vi tog även hand om klippning och bearbetning, vilket gjorde hela projektet smidigt och utan mellanhänder.
Resultat
Vi är glada över att kunna presentera en härlig film med fokus på Pool Stores egen Thermopool Urstark, och glädjen som kommer med att ha egen pool. Det stora utbudet av rörligt material som producerades under filmdagen kommer också kunna användas i sociala medier, hemsida och andra kanaler för att utöka redan befintlig kommunikation och skapa engagemang och intresse för poollivet på hemmaplan.
Bygg scener för sociala medier
En dags filmning kan med rätt planering räcka till mycket content under året.
Se fler case
Flex Appllications – Bringing order to busy beesProject type
Maptun – The art of optimizingProject type
Electrolux och AEGProduktion
Moz Sweden branding för asiatiska marknadenProject type
Canvac – Förpackningar i monokrom 3DProject type
EnvivoKommunikationskoncept
Boka webbplatsProject type
Växande KvinnerstaBranding
Arboga kommun grafisk profilProject type
Thermia jubileumProject type
EyraportenProject type
BKtech – Join the green switch movementProject type
Pool Store filmProject type
wec360Project type
Pool Store webbProject type
FluxProject type
Electrolux HomeProduktion
MedborgarskolanProject type
EradurSEO
Frederiksbergs LæderhandelDigital annonsering
BrightecBranding
NordanroDesign
Electrolux ShopProduktion
Think Happy Thoughts AB
Olaigatan 21, SE-703 61
Örebro, Sweden
@thinkht
Insikter och inspiration direkt i din mail. Prenumerera på vårt nyhetsbrev!